You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Умови Гарантії


Гарантійний термін 2 роки обчислюється з дати продажу. Датою продажу є дата оформлення товарно-транспортних документів і / або дата заповнення гарантійного талона. 

Ця гарантія Постачальника дає право Покупцю на безкоштовний ремонт виробу в разі виявлення дефектів, пов'язаних з матеріалами і складанням. 

Гарантійний, а так ж негарантійний і післягарантійний ремонт проводиться тільки в сервісних центрах, вказаних у гарантійному талоні, або авторизованих сервісних центрах. 

в гарантійний ремонт приймається обладнання при обов'язковій наявності правильно оформлених документів: фірмового гарантійного талона із зазначенням заводського номера, дати продажу, штампом торгової організації та підписом покупця, а так само при наявності документів, що засвідчують покупку (касовий або товарний чек, накладна).



Гарантія не поширюється на: 

– змінні приналежності (аксесуари) і оснащення до обладнання, наприклад: свердла, бури; свердлильні, токарні та фрезерні патрони всіх типів, кулачки і цанги до них; підошви шліфувальних машин і т.п. (Див. Список змінних приладдя / аксесуарів); 

–пристрої механічного захисту верстата (запобіжні муфти, запобіжні шестерні і запобіжні штифти), пристрої захисту електричних ланцюгів;

– швидкозношувані деталі з обмеженим ресурсом, наприклад: вугільні щітки, приводні ремені, захисні кожухи, направляючі і подають гумові ролики, підшипники, зубчасті ремені і колеса та інше (див. інструкцію по оцінці гарантійного та ремонту обладнання). Заміна їх є платною послугою; 

– обладнання зі стертим повністю або частково заводським номером; 

– шнури харчування. У разі пошкодженої ізоляції заміна шнура харчування обов'язкове.



Гарантійний ремонт не здійснюється в наступних випадках: 

– при використанні обладнання не за призначенням, зазначеному в інструкції по експлуатації; 

– при зовнішніх механічних пошкодженнях обладнання; 

– при виникненні недоліків внаслідок недотримання правил зберігання і транспортування, обставин непереборної сили, а також несприятливих атмосферних або інших зовнішніх впливів на обладнання, таких як дощ, сніг підвищена вологість, нагрівання, агресивні середовища і ін .; 

– при виникненні пошкоджень через недотримання передбачених інструкцією умов експлуатації або внесення конструктивних змін (див. главу "Техніка безпеки"); 

– при виникненні недоліків внаслідок стрибків напруги в електромережі або неправильного підключення обладнання до електромережі; 

– при попаданні в обладнання сторонніх предметів, наприклад, піску, каменів, комах; 

– при виникненні недоліків і поломок внаслідок несвоєчасність проведення планового технічного і профілактичного обслуговування, куди входять чистка й змащення обладнання у відповідності до приписів інструкції по експлуатації 

- в разі самостійного внесення конструктивних змін.



Гарантійний ремонт частково або повністю розібраного обладнання виключений. 

Обов'язок стежити за технічним станом, проводити настройку, регулювання, налагодження і планове технічне обслуговування покладається на покупця. 

Налагодження, регулювання, налагодження, технічне та профілактичне обслуговування обладнання (наприклад: чистка, промивка, змащення, заміна технічних рідин) не є гарантійною послугою. 

Після закінчення терміну служби рекомендується звернутися в сервісний центр для профілактичного огляду обладнання. 

обладнання знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації , зазначених в інструкції з експлуатації.