theme721
Гарантійний
термін 2 роки обчислюється з дати продажу. Датою продажу є дата оформлення
товарно-транспортних документів і / або дата заповнення гарантійного
талона.
Ця
гарантія Постачальника дає право Покупцю на безкоштовний ремонт виробу в разі
виявлення дефектів, пов'язаних з матеріалами і складанням.
Гарантійний,
а так ж негарантійний і післягарантійний ремонт проводиться тільки в сервісних
центрах, вказаних у гарантійному талоні, або авторизованих сервісних
центрах.
в
гарантійний ремонт приймається обладнання при обов'язковій наявності правильно
оформлених документів: фірмового гарантійного талона із зазначенням заводського
номера, дати продажу, штампом торгової організації та підписом покупця, а так
само при наявності документів, що засвідчують покупку (касовий або товарний
чек, накладна).
Гарантія
не поширюється на:
–
змінні приналежності (аксесуари) і оснащення до обладнання, наприклад: свердла,
бури; свердлильні, токарні та фрезерні патрони всіх типів, кулачки і цанги до
них; підошви шліфувальних машин і т.п. (Див. Список змінних приладдя /
аксесуарів);
–пристрої
механічного захисту верстата (запобіжні муфти, запобіжні шестерні і запобіжні
штифти), пристрої захисту електричних ланцюгів;
–
швидкозношувані деталі з обмеженим ресурсом, наприклад: вугільні щітки,
приводні ремені, захисні кожухи, направляючі і подають гумові ролики,
підшипники, зубчасті ремені і колеса та інше (див. інструкцію по оцінці
гарантійного та ремонту обладнання). Заміна їх є платною послугою;
–
обладнання зі стертим повністю або частково заводським номером;
–
шнури харчування. У разі пошкодженої ізоляції заміна шнура харчування
обов'язкове.
Гарантійний
ремонт не здійснюється в наступних випадках:
–
при використанні обладнання не за призначенням, зазначеному в інструкції по
експлуатації;
–
при зовнішніх механічних пошкодженнях обладнання;
–
при виникненні недоліків внаслідок недотримання правил зберігання і
транспортування, обставин непереборної сили, а також несприятливих атмосферних
або інших зовнішніх впливів на обладнання, таких як дощ, сніг підвищена
вологість, нагрівання, агресивні середовища і ін .;
–
при виникненні пошкоджень через недотримання передбачених інструкцією умов експлуатації
або внесення конструктивних змін (див. главу "Техніка
безпеки");
–
при виникненні недоліків внаслідок стрибків напруги в електромережі або
неправильного підключення обладнання до електромережі;
–
при попаданні в обладнання сторонніх предметів, наприклад, піску, каменів,
комах;
–
при виникненні недоліків і поломок внаслідок несвоєчасність проведення
планового технічного і профілактичного обслуговування, куди входять чистка й
змащення обладнання у відповідності до приписів інструкції по експлуатації
-
в разі самостійного внесення конструктивних змін.
Гарантійний
ремонт частково або повністю розібраного обладнання виключений.
Обов'язок
стежити за технічним станом, проводити настройку, регулювання, налагодження і
планове технічне обслуговування покладається на покупця.
Налагодження,
регулювання, налагодження, технічне та профілактичне обслуговування обладнання
(наприклад: чистка, промивка, змащення, заміна технічних рідин) не є
гарантійною послугою.
Після
закінчення терміну служби рекомендується звернутися в сервісний центр для
профілактичного огляду обладнання.
обладнання
знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації , зазначених в
інструкції з експлуатації.